torsdag 25. desember 2008

Julaften & forste juledag.

OH MY GOSH ! TUSEN TAKK!
Dere aner ikke hvor mye den filmen betyr for meg!!! Seriost.

Det var saa koselig aa se dere alle sammen!
Fikk taarer i oynene. :)
Savner dere alle sammen. Det var e
n helt fantastisk julegave!

Litt mer om min jul. Julaften vaknet vi opp og vi dro ut til Hartley Field for a pynte et tre der ute i skoegen. De gjor dette hvert ar. pynter det med fuglemat og diverse, sann at alle dyrene
ogsaa kan ha en god jul ! (er ikke det sott??!!)

Etter dette dro vi hjem er kjapp tur og pyntet oss og dro over til kirka. Etter det dro vi over til Grandma Madden's house og spiste god mat, vi fikk aapnet noen pakker :) etter det var
det rett hjem og lese "The night before Christmas" rett i seng etterpaa, for Santa var jo paa vei her og da kan vi ikke vaere vaakne.

Christmas morning. Jeg vaaknerr av et skrik. Natalie skremte Valerie. haha. Alle vi jentene skviste oss sammen i Valerie's seng og sang/skreik julesanger. Vi fikk ikke lov til aa gaa ned til treeet for grandma kom for hun skulle aapne dem sammen med oss. Da hun kom lop vi alle sammen ned og begynte a rive opp alle pakkene :)Jeg fikk utrolig mange fine gaver, OG DEN FILMEN TUSEN TAKK DET BETYR VELDIG MYE FOR MEG !! :) Jack og Diane kom for Chirstamas breakfast og naa skal vi bare henge littegranne for en haug med folk kommer over. skal legge ut bilder av julaften og 1.juledag senere :)

Jeg savner dere alle sammen veldig mye, GOD JUL OG GODT NYTTAAR.

jeg er saa utrolig glad i dere alle samme <3>

2 kommentarer:

Anette sa...

JEG SAVNER DEG SYKT MALIN! GODT Å HØRE AT DU HAR DET SÅ BRA!

Anonym sa...

Heii :D
Så bra at du likte filmen,
var litt morsomt når vi skulle prate til kamera som om vi skulle prate til deg, men tenkte meg nok du ble veldig glad. savner deg veldig her hjemme,det blir så topp når du kommer hjem og kan le litt sammen med meg :P savner det!
Kos deg videre, og det var jo veldig bra at du hadde en SÅ fin jul! rart å feire i Usa, kan jeg tenke meg..
Glad i deg, Malin :D
Hilsen Katrine :)