torsdag 11. desember 2008

Santa Claus is coming to town.

e
Saa vi har pyntet juletreet og er klare for jul.

Alle var helt hysteriske for sweetheart. Mange er fortsatt, bare at jeg ikke er like hysterisk. Sweetheart er en dans i januar, hvor jentene maa sporre guttene. Da den forste jenta spurte foran hele skolen paa talent showet, ble alle nervose. ALLE jentene saa rundt paa hverandre og alle saa det samme "she started it" the craziness has begun.. saa hvis du vil ha en "god" date eller hvis det var en spesiell du ville ha saa ma du vaere kjapp. Litt etter talentshowet tok jeg motet til meg og spurte Cam. Jeg var saa nervos.. eeaah. haha. meen, han saa ja! Sa jeg gleder meg kjempe mye til sweetheart naa :) og vi skal gaa en en gruppe, meg, Natalie, Sarah og kanskje ei som heter Alena. pluss alle vares dater. Siden dette er en jentene-spor-guttene-dans. skal vi ordne alt, vi skal betale for maten og dansen for vaar date. Saa for dansen skal vi alle sammen gaa ut aa spise en eller annen plass, etterpaa tror jeg alle sammen skal komme over til oss, og overnatte :) gleder meg kjempe masse. selvom dette er i januar. haha. Det skal bli kjempe goy. Natalie og meg skal gaa dress-shopping over Christmas break. yay. hehe. jeg maa finne en hair-do jeg liker ogsaa, for vi skal gaa til en frisor aa faa det gjort :) hehe. jeg gleder meg skikkelig mye :)

Igaar tok de meg ut av skolen for aa dra ned til Minneapolis for aa se The Holidazzel parade. Det var moro. Vi shoppet litt itilegg. hehe. yay. Det var velidg goy, men KALDT!!!! naar vi stod ute aa saa den var det -20 grader.. :S haha. det er rundt -10 hele tiden. minst. Sno og kaldt. paa vei hjem igaar var det "freezing rain" noe som er utrolig farlig for det blirm SUPER glatt, saa vi kjorte hjem den siste halv-timen 50/km i timen. hah. men vi kom oss hjem. hooh.

Ellers skal jeg ned aa se the nutcracker senere idag. Gleder meg + ikveld skal jeg til Kenzie for hennes party :) yay. gleder meg.

Ellers kommer jula fortere enn jeg kan fortaa, selvom lysene og pynten= +musikken har vaert her siden november. hehe. gleder meg veldig, men gruer meg litt ogsaa, formdet kommer til aa bli litt rart.

Vi hadde ogsaa The Swimming Banquet. Jeg ble tildelt priser "most valuble trio" sammen med to andre. det var veldig goy :) skal legge ut bilder senere ! :)

SAVNER DERE ALLE.

Ingen kommentarer: