mandag 15. desember 2008

Snowday.

YAY! saa her er den. Min aller forste snodag. Dagen hvor skolene stenger fordi det er enten formye sno eller fare for snostorm. I dette tilfelle er det begge. hehe. Det er skikkelig deilig. hehe. Natalie og meg var ute paa en skiitur idag tidlig. Vi tok med oss hundene og dro ut paa eventyr. haha. dette er hvordan du ser ut etter en times lang ski tur i mellom -10 og -15 grader, pluss vind og konstant snoing. haha. Det var kaldt!! OG JA. ansiktet mitt er Rosa, og JA jeg har klumper av sno paa ovenvippene mine, og NEi, haaret mitt er ikke blondt, det er sno. (Og nei, jeg er ikke pa skilaget, det er natalies fra i fjord. selvom de fortsatt vil at jeg skal joine. vi faar se. haha) pluss at skiskoene mine var 1 eller 2 storrelser for smaa, saa jeg kunne ikke fole taerne mine.. :/ meen, det var goy fordeom. hehe.


Ellis and Miley :)

Sostre :) ved vaart juletree.



Dette er fra nede i Minneapolis, at Macy's. det har en julegreie. "a day in the life of an elf"





Bilder fra the swimming banquet :)

Ble tildelt prisen for "most valuble trio"



Vi var section champions i aar. :D her er beviset. YAY !



Jeg savner dere alle sammen. <3

Ingen kommentarer: