onsdag 24. desember 2008

Lille julaften

Jepp, vi maatte gaa paa skolen lille julaften, menmen. det var helt ok. gjorde egentlig ingenting, bortsett ifra en test i matte... FUN! hehe, nei. men det var relativt lett saa.

Vi kom hjem fra skolen og det var tid for vaart lille "party". Vi skulle ha en chocolate and underwear swap! alle kjoper 5 sjokolader + 5 bare med undertoy, saa skulle vi bytte :) det var kjempe goy.

Kim, Kendra, Caroline, Natalie and me. (Jill wasn't here yet)

Saa som jeg har skrevet tidligere har vi jo denne dansen, sweetheart. Kendra hadde ikke spurt "sin" gutt enda, fordi hun skulle gjorde det paa en spesiell maate. hun hadde et "recordable" card som hun spilte hun vil du gaa til sweetheart med meg i. og hun vi skulle komme med henne og slipope pakka av hos han etter dette julepartyet. Da vi alle kom over der fant vi ut av at han ikke var der. Vi ble litt sure, men saa kan natalie opp med denne fantastiske ideen,. Vi ville ikke at han skulle vite hvem den var fra, saa vi skulle alle kle oss ut. kjearesten til kim's familie eiere en kosstyme utleie saa vi kunne laane kostymer. Det kom frem til at jeg skulle vare julenissen, fordi hvis jeg snakket ville han ikke kjenne med igjen, i forhold til de andre som kjenner han godt. jeg kjenner han bare pga Kendra. Saa vi dro over til dette sedet, og alle sammen kledde seg ut. haha
Saa her var vi.Rudolf, Santa, Frosty, Mrs. Claus og The man elf. Santa's lap
marrige.
Mr. and Mrs. Clause and theur Rudolph :)

Yes, we drove around town for 3 hours in these costumes. hahahahah. Vi kunne ikke finne han. vi vbenta utenfor huset hans i 20 minutter. han kom aldri saa vi dro til en venn, men da var ahn hjemme osv. til slutt ringte jeg han med sjult nummer og uten aa si hvem jeg var saa jeg bare "hvor er du, jeg maa vite det, prover aa finne deg" osv. hashaha, OG HAN SAA DET!!!! hvis noen ringte meg aa spurte hvor jeg var uten aa si noe ere jeg ikke sikker paa hva jeg ville sagt :P hahah. ,meeeeen, han hadde vel kanskje en anelse av hvem det var, saa :) hehe. for vi dro til han stakk vi innom en basketballkamp og lop igjennom skolen. haha. i lop ut da en learer kom, han saa ikke saa blid ut :P hahah., og jaa vi lop innom the gas station ogsaa. hahabensinstasjoneninni

Endelig fant vi han og vi gikk opp til huset hans og jeg fortalte han hvor snill gutt han hadde veart i aar saa nissen hadde bestemt seg for aa gi han en liten presang, men at det var viktig at han ikke aapnet den for christmas morning. vi fortlot dem og lop inn til bilen. hahahahhahaha.
outside. haha
You've been a good boy this year
running away
Sa vi avsluttet denne fantastiske turen rundt byen paa McDonald's. haha. alt vi hadde var $2.20 saa vi kjopte 4 eplepaier. hahaha. (2 ganger jeg har saatt min fot inni McDonald's sidne jeg kom) haha det var saa vitti. 2 jenter rundt 20 aar syntes vi saa saa morsomme ut at de tok et bilde med oss. hahahhahahahahahahhaa. Pluss at Frosty=Kim snublet i et "wet floor" sigh./ Frosty ser ikke saa bra. haha. Dette var helt fantastiks. helt sykt vittig!!!!!

Ingen kommentarer: