torsdag 15. januar 2009

Winter wonderland

Oii. jeg har en del aa ta igjen her. har gaatt i ett naa etter nyttaar. Nyttaarsaften var jeg hos ei venninne som heter Michelle. Vi gjorde ikke noe spesielt, men det var veldig koselig :)
Selve winter break gikk utrolig fort. Jeg hadde en del utrolig moro dager da. En dag gikk meg, Frederique, Cam og Gus sammen. Vi startet med en tur til Wisconsin (som er 5min fra duluth. haha) for aa resirkulere Cam's gamle tv. haha. etter det gikk vi til Amazing Gracie's for suppe. Den var faktiks ganske god, og jeg som ikke engang er et suppe-menneske. hehe. Etter det dro vi over til Gus' hus og spilte ping-pong, hvor jeg var den enste som virkelig sugde. haha. synd Cam matte ha meg paa laget hans. hehe. jaja. Etter det saa vi en episode av "Man vs. Wild" favorit showet deres. hahahahaha. det var helt sykt kvamlt. jeg satt aa brakk meg, naar han mannen viste oss hvor du skulle overleve paa en bison. Han kuttet av skinnet for varme, spiste levra mens den enda var varm, drakk blod ut ifra halsen, men vaert av alt, HAN SPISTE OYEEPLET!!!!!!! :S de bare lo av meg. men jeg syntes det var for mye.!! hehe. Etter det kjorte Cam meg hjem.
Jeg har forresten ogsaa kjopt kjole til sweetheart :D YAY!! den er rod, strappless, og har noe solv-blomster greier nedover. dere vet hvor god jeg er til aa forklare ting, saa dere faar pent ente paa et bilde. hehe. Sweetheart er neste uke, og jeg kan ikke faa sagt hvor mye jeg gleder meg. Det skal bli saa utrolig goy!!!! Det kommer fortogrer der for aa ta "par-bilder" og jeg har bestillt time hos frisoren, skal tilogmed opp der paa fredag for aa vise hvordan jeg vil haa det, for aa avklare om det gaar an med mitt haar.
Ellers saa var meg, Natalie og Frederique aa saa paa en ski stevne. Detvar helt utrolig kaldt. var litt usikker paa om jeg ville overleve, men det gjorde jeg visst. hehe. Gus fikk 4plass. :)
vi var ogsaa oppe pa Mount du lac, aa saa paa Hillarie alpin stevne. Det var kaldt. vi gikk tubing ogsaa! kjempe goy! hehe

Ellers har jeg lest alle 4 bokene av Twilight. Er seriost de beste bokene noengang. ANBEFALES. helt umulig aa legge fra seg. rett og slett sykt. hehe. :)

Jeg var ogsaa paa Kendra's bursdags party. Hun hadde leid et rom i et hotell her med en vannpark :D det var kjempe goy!!



Vi hadde ogsaa ett surprise party for Sandra. Hun dra hjem naa til sondag :( hun var bare en semester student. det kommer til aa bli saa utrolig trist :(
Dette var de forste som kom. Det var utrolig goy. Vi dansa til game sanger i flere timer, spiste mat og gikk ut aa akte kl.2 paa natta :D

Ellers er det umennesklig kaldt her naa. Dette er siste uka av 1 semester. Neste uke begynner vi med nye fag og alt. gleder meg, men det blir littt rart, for ejg liker timeplanen min som den er. Pluss at jeg vet det vil bli toffere naa, for jeg har mye hardere fag... menmen :) Og dette er Finals week. OG VI HAR FAATT EN COLD DAY IMORGEN!! det betyr at vi ikke har skole imorgen. som betyr at forste dag av finals? jeg aner ikke hva som skjer med de. kommer til aa bli himla stress aa ta igjen.. :/ menmen. Det kommer til aa vaere SAAAA KALDT :S meen jeg skal kanskje henge med Frederique, Gus og Cam. Vi faar se hvor kaldt det blir.

Ingen kommentarer: