onsdag 21. januar 2009

winter paradise

Jeg visste ikke hvor mye jeg savnet vinter for jeg kom hit. En ordentlig vinter, med ordentlig sno. Det foles saa deilig aa vaere ute, friskt. aahh. jeg digger det. eller sitte inne under et par fleece pledd med en varm kopp kakao. digg. Vi fikk tilogmed en 5dagers lang helg. Torsdag og fredag var "cold days" saa det var for kaldt til aa gaa pa skolen, mandag var Martin Luther King day, saa vi hadde en digg lang helg. foltes godt. finalsene ble utsatt en haug. baade bra og daarlig. Hadde en kjmpe helg, var oppe en plass og sto paa snowboeard en hel dag, var moro :) hang med Gus, Frederique, og Cam en del ogsaa :) veldig koselig.

Idag hadde jeg min aller forste final. Hadde foto, weight lifting og histore. Saa, egentlig bare 1. haha. de andre gjorde jeg ingenting i. Historrie var litt hard... men haaper det gikk bra. Naa med finals faar vi en ekstra lang lunch 50 minutter tror ejg den er. I min lunch er den er gruppe som bestemte seg for aa spise ute hver dag (ikke spr meg hvorfor) haha.uansett vaer. Gus og Cam var med de som startet det. Idag inviterte de meg og Fred til aa spise ute med de. Cam hadde tatt med et stormkjokken og lagde mackaroni and cheese til oss alle :D det var litt kjoligt, men veldig goy :)

her er noen bilder. hehe :)

Cam in action. haah :)


Sweetheart nearmer seg:) bare 4 dager :D yay. skal opp til cloquet aa hente kjolen min imorgen.
Gleder meg :D

Ingen kommentarer: