søndag 25. januar 2009

Sweetheart <3 :)

Da var det over. Hele greia. Lordags morgen vaaknet jeg opp kl9. Klarte ikke sove mer, for jeg gledet meg saa utrolig mye. Jeg hoppet inn i dusjen og tok en laaaaaang dusj " to kill some time". Jeg lop frem og tilbake i huset, og smacket armen min minst fire ganger i den samme karmen. Brenda og Gary bare lo av meg, og fortalte meg at jeg maatte roe meg ned litt sa jeg ikke falt ned trappa eller noe og ikke kunne gaa. (hehe :P) Jeg lot haaret mitt torke og vi dro ut til the mall for min haar avtale kl.12.00. For det lop vi rundt for aa finne Natalie's smykke greier og en liten veke til meg. Vi kom hjem rundt 1 og jeg satte meg foran tv'n for aa drepe litt mer tid. Cam skulle hente meg 5.30. Etter aa ha sett paa ineting altfor lenge bestemte jeg meg for aa sminke meg. jeg prover virkelig aa bruke lang tid. meeeen, det gikk jo selvfolgelig ikke. Saa kl3 var jeg helt klar bortsettifra at jeg matte ta paa meg kjolen.
sis and I <3
backs.


Valerie drar av min "garder". jeg husker ikke det norske ordet. heh

Cam hentet meg og vi dro over til Sarah's hus for aa ta bilder med gruppa.
Cam and I :)

Sarah, Natalie and I :)

THE girls; Sarah, Jade, Emily, Keely, me, Olivia, Chelsea and Natalie

with the dates :)

at the dance :) He has my garder now.

Corsages, flower power:)

Etter det skulle vi egentlig alle sammen gaa aa spise middag sammen, men der vi hadde tenkt var full. Saa meg, Cam, Pat og Sarah endte opp paa Grandma's. Det var koselig. Jeg hadde chicken wild rice soup. NAM.
Etter dette dro vi over til The depot, hvor aarets sweetheart skulle vaere. Vi danset, tok bilder hos en fotograf og hadde det helt utrolig goy.
Etterpaa dro vi over til vaart hus og alle sammen overnattet
:D different group slept over. here in the hot tub :)
NEW RECORD: 13 PEOPLE!
we lost 150 gallons of water:P

morning after. tired after a long and amazing day.
Fell asleep around 4.30-5, then we woke up at8-9....... GREAT. hehe.

3 kommentarer:

Ida sa...

Så fint det ble med håret og alt<3
Sooo pretty hon<3

Anonym sa...

malin, sykt fet
alt! håret, kjolen, GUTTEN! flink du var som trakk han! hehe
men ja, så skjønt!

Malin sa...

takk sote jenter <3
hehe, ja han er noe speislet. utrolig skjonn :)