lørdag 7. februar 2009

Konsert

Fredagskveld. Frederique skulle overnatte hos meg siden foreldrene hennes skulle vekk. Vi skulle henge med Gus, Cam og Gotherie. De ville dra på en konsert som skulle være downtown rundt 5. Ingen av oss trodde det kom til å begynne klokka 5 (når begynner en konsert klokka5?!) så vi dro til Wendy's for å spise. Fordi nesten ingen av oss hadde vært der for, og fordi de leker å gjøre narr av usa med å vise hvor fast fast-food er. haha. vi gikk inn og når du betalte trengte du ikke mer enn å see ned og og så vaar maten på plass. Vi tokk oss god tid for vi kjørte nedover. Vi fant selvofolgelig ingen parkering så vi måtte parkere langt vekk ifra hvor vi egentlig skulle. Vi kom frem til en teater scene som var ganske lite og tok plass. Det var en veldig intim scene. PERFEKT. Jeg hadde bare hørt noe få sanger av dette bandet som Cam hadde vist meg helga før, men jeg gledet meg fordi jeg har hørt de er utrolig gode live. Vi fant ut av at det faktisk var en foundraiser ting så det var andre band også, vi kom der kl6 og vårt bad spilte rundt 8. hehe. vi ventet og ventet, me det var verdt det. HELT KLART. Bandet er et lokalt band, som er kjent verden over. Har ikke hørt om de før, men det var helt utrolige. Low. De spiller en veldig rolig alternative rock. men det er samtidig så intens. Det er umulig å forklare. Du kan høre det på sangene; men å se dem live er noe av det beste jeg har hørt. Det var en helt spesiell opplevelse. Vi møtte en haug av venner fra skolen der nede også. Etter det skulle egentlig Gus og Cam bli med over til meg. men Cam måtte hente broer hans som kom hjem fra college og Gus begynner å bli syk (noe som ikke er bra fordi ski-state er neste uke) så de dro hjem. De slapp Fred og meg av hos meg. Vi satt i vår hot tub i over 2 timer. det var herlig.

OHH, har jeg nevnt at Duluth er Bob Dylan's hjemby?! YEAH, <3

Ingen kommentarer: