tirsdag 17. februar 2009

Winter break

Forrige uke hadde vi mandag og tirsdag ute av skolen pga en ice strom som skulle komme, meeen som egentlig aldri kom. hahaha. men vi fikk fri så det var deilig:) Onsdag og torsdag gikk utrolig seint.. Fredag var det Nordic Skiing State. Fred og jeg bestemte oss for å skippe skolen for å gå å se de ski :)
Vi avtalte med Gus' foreldre at vi skulle kjøre med dem opp. Jeg overnattet hos fred fra torsdag :) Vi satt nede i kjelleren dere og snakket. Hennes minste vertsbror kom ned en tur, og løp opp igjen. senere kom vertsmora ned og fortalte oss at broen hennes var helt fortvila, for han skjønte ikke hva vi holdt på med. "Mom, they aren't watching TV or a movie, they aren't playing the Wii or any games, I don't understand.. They are just TALKING.. " hahah. det var skikkelig skjønnt. Han var nesten litt bekymra for oss. haha.

Fredag morgen kom Gus' foreldre og hentet oss. det tok 1,5 time å komme opp til hvor state var. Da vi kom frem kledde vi mer på oss, og gikk ut til løypa. Vi tok en liten tur intil rommet deres men vi ville ikke forstyrre dem for mye for løpet deres :) Så Fred, meg , Gus mor og Cams mor fant en skikkelig bra plass hvor vi kunne se dem komme. Det var skikkelig moro. Mødrene dems er jo bare helt skjønne. hehe. De hadde laget kopier av startlistene til oss, passet på at vi ikke var for kalde osv. Det var jo ekstra gøy at guttene fikk 3.plass sammmenlagt ;D Gus fikk 7.plass (med andre ord han er utrolig god)Cam gjorde det veldig bra i classic, men han er ikke så veldig god i skating, så det trakk hna ned en del. men de fikk 3 sammenlagt hele laget uansett :) Dette var jo også fredag den 13 !!! :O haha. Etter det fikk de meg til å prate med en skiier fra Ely som bodde i norge i et år som utvekslingsstudent i fjord. så det var jo kult. Jentene fikk 4 plass. De får vanligvis bedre, så de gjorde det ikke såå bra. men fortsatt bra :)

Da jeg kom hjem var det Natalie's bursdagsparty. sleepover. det var moro. hehe. men jeg var utrolig trøtt.

Lørdag gjorde jeg egentlig ingenting. var trøtt. følte meg ikke så bra. gikk på en tur med min ipod i 2 timer :) haha. for en stund hadde jeg ikke peiling på hvor jeg var. men begynner å bli såpass kjent at jeg fant fint frem :)

Søndag, Fred og jeg bestemte oss for å løpe hver morgen. så jeg løp i 1 time!! haha. ikke akkurat det lureste å begynne med een time. men jeg bare følte veldig for å trene. haha (og ja, knærene mine er ok mamma og pappa. hehe :)) Etter dette møtte jeg Fred nede med skolen. Vi gikk ute i 2 timer. ned til the lake, og vi endte opp på Perkins for en kakao og litt mat :) var koselig. er så digg ute nå. varmt. Etterpå gikk vi til Fred's. Senere kom Gus og Cam også :)

Mandag, hadde min morgenjogg. Fred og jeg gikk opp til Mount royal, kjøpte kake ting, hadde en kakao på bixbye's, leide noen filmer og gikk ned til henne og så en film mens vi spiste kake :)

Idag har jeg egentlig ikke gjort noe. Jogget ;D hehe. skulle egentlig til spirit mountain(vet ikke akkurat om jeg vil kalle det et fjell. hahahha) med Cam, men det snødde ikke. og det er velidg mye is der nå, pga vi har hatt så mange solskinnsdager. så vi skal vente til der snør litt mer. Hadde tenkt til å gå på en hockey game ikveld, meeen enkelte personer har ikke telefonen på så når han endelig ringte meg tilbake var det bare en halvtime til den begynte. og han hadde akkurat kommet hjem fra firefighting class han tar nå over break :) (han bor litt utenfor byen, det tar 20-30 min å komme inn hvor jeg bor, og fra mitt hus tar det 15-20 min å komme seg ut til arenaen..) Så vi skal helle gjøre noe imorgen :)

Først imorgen skal jeg jo ta min joggetur, som alle andre dager :D haha. også skal jeg på shopping tur med alle jentene i huset! vi skal finne Natalie's bursdagsgave pluss vi skal begynne å finne ting hun må h til college. Etter det skal jeg finne på noe med Cam :) vet ikke hva enda, hvis det snør går vi muligens opp i bakken. hvis ikke tipper jeg vi ender opp downtown (:

Håper dere har det fint der hjemme. jeg savner dere. men jeg nyter hvert sekund her.
gruer meg til å forlate dette. Jeg gleder meg jo til å se alle dere der hjemme. men jeg gruer meg til å dra herfra.. men jeg får bare ta det som det kommer.

love you all

Ingen kommentarer: