mandag 10. november 2008

weekend.

Fredag, endelig etter en noksaa laaaang uke. var utrolig sliten denne uka og jeg er ikke helt sikker paa hvorfor. Uansett, saa var det enedlig fredag. Og alt var klart. Michelle og jeg skulle bowle med noen folk fra skolens international students club. (Vi motes annahver onsdag og bare prater om diverse forskjeller imellom landene. Klubben bestaar av utveksligsstudenter og en del andre folk) Saa en del av de andre skulle paa en kor konsert saa de skulle komme senere. Det var meninga at Hayden skulle kommer forst men han maatte jobbe til 00 isteden for 7 saa han kunne ikke komme. Sa Michelle og jeg hang rundt der i to timer, vi bowlet ogsaa. Vi kunne ikke gaa for vi visste ikke naar eller om Hayden kom. Eller Evan. Jeg snakket med han tidligere men han var ikke sikker. Saa vi satt der. haha. er utrolig morsomt aa tenke paa det naa. For hver eneste person som kom inn snudde vi oss aa saa etterfulgt av et "aaaarhg." saa fortsatte vi aa bowle. Etter ca 2 timer kom resten av gjengen. Vi bowlet en stund for vi dro hjem. Jeg ble med Michelle hjem og overnattet der. Moro. Vi fremkalte bilder (hun har et morkerom i huset sitt) siden det ikke fungerer paa skolen pga leareren ikke vet hvordan det fungerer. haha. stupid. Anyways, mye goyere aa gjorde det hos hun. Saa vi vaaknet opp paa lordag spiste ogsaa dro vi ned til skolen, fordi idag var det til for the footbal state quarterfinal. Vi hadde skrevet oss opp paa en av fanbussene som dro ned til Minneapolis. Vi kom oss inn og dro ned. Det var en 2,5 timers tur. Vi kom frem og var helt klare for serier. Vi skulle spille mot det beste laget i hele staten saa v var litt nervose. Selvom vaart lag er utrolig gode i aar, og var ubeseriet til naa. Vi kom ned og det snodde. Jeg hadde paa meg:
  • singlet
  • T-shorte
  • genser
  • fleece
  • fleece
  • jakke (skolejakka)
  • lua
  • votter
  • sjerf
  • og ett fleece pledd
  • + 2 par sokker
    -> JEG VAR ISKALD!!!
Uansett, det var utrolig spennende. Selvom vi tapte :( Utrolig kjipt. For hvis vi hadde vunnet hadde vi mest sannsynlig vunnet hele state, i og med at de var det beste laget. Men, vi hadde uflaks og motte de den forste runden av state. Oh well. Litt sure satte vi oss inn paa bussen, mens vi provde aa tine. Brrr. Jeg var saa kald. Selvom jeg hadde mer klaer enn de fleste. hehe.
Det var ikke saa kald egentlig tipper noen minus grader, men det blaaste noe himla, saa det gjorde det vaerre. Saa jeg kom hjem rundt 12 og var helt utslitt. var egentlig invitert til en sleepover, men jeg orket ikke. pluss at jeg ikke hadde noen til aa kjore meg dit.
Idag har jeg bare surra rundt omkring. hehe. snakket med Hilde, som var utrolig hyggelig!! og maama, pappa, stian og eirik. Savner dere alle veldig mye!!! men jeg har det saa utrolig fint her. jeg digger det. kunne ikke blitt bedre. Takk for alle brevene, jeg har endlig faatt sendt ut svar, saa det burde komme til dere snart :)

Neste uke er swimming sectinons. jeg gleder meg veldig mye, men enda mer til State som er uka etterpaa. Hoho. Det skal bli veldig moro. ( legger ut bilder senere:))

Ingen kommentarer: