lørdag 1. november 2008

Halloween.

Etter en vanlig skoledag dro vi videre til trening. Vi hadde pumpkin relays og vi hadde bobbing for apples. (du skal spise eplet mens det flyter i vannet uten aa bruke noe annet enn munnen din. haha. ) Etter dette dro Natalie og jeg hjem for a rydde og dekorate for our party! Saa vi pyntet og etterhvert kom gjestene. Vi hadde en liten "trick or treat" runde, hvor jeg var utkledd, motvillig, i ett m&m kostyme. Jeg hadde ikke lyst til aa gaa trick or treat, men jeg maatte gaa noen faa hus. saa, der var jeg en 17aar gammel m&m. haha. moro. anyway. to av mine venninnen var resirkulerings bagger. hahahahahha. flott. Etter det gikk vi inn i huset, og saa Scooby-doo Halloween edition! YAY. vi spiste pizza, og masse junk. Gele, punsj med bodyparts osv. Det var masse godt, og ALTFORMYE godteri. haha. Etterpaa saa vi Casper and Wendy. hehe. Jippi. Vi pratet og hadde det moro, og vi tok skift i our Hot tub. :D Vi saa The Ring 2, og siden vi har fatt nye hoytalere ute for our hot tub fikk vi en god opplevelse av filmen ute i hagen, i morket. haha. Det var ikke saa skummelt, bortsettifra naar Valerie bestemte seg for aa skremme oss. haha. Etterpaa Saa vi i stua i kjelleren og pratet. rundt 10 folk overnattet, resten gikk hjem.
Me and Natalie :) for gjestene kom :)

Vi vaaknet opp til en haug med godteri og kaffe-kake (uten kaffe i, wierd) Sa vi spiste frokosty, snakket og hadde det moro. Sa tok vi oss en tur til the mall! Vi provde aa finne et kosstyme til de som enda ikke hadde ett for maquerade. Som er en dans ikveld. Det er en dans hvor jenten er "unnskyldt" for a kle seg "horete". Jepp. alle halloween kostymene de selger har en sykt utringing eller saa er skjortet saa kort at hvis du beveger det faller rompa di ut. hahahha. Meen ikke alle kler seg saa ille da. Jeg var en Police officer, Natalie var en nurse. Hehe. Jeg har et blaatt, lear, skinnende, skjort. haah. det er utrolig grusomt. Er ikke saa kort, men det ser bare helt faelt ut. haha. men morsomt. Det var kjmepe goy. Vi danset lenge, og hadde det kjmepe goy. hehe. etterpaa dro jeg til Fransesca og overnattet der med en haug av folk. kjempe koselig. :)

Dette er alle jentene fra svommelaget som var der.Meg og Natalie. (HAHA)

Ingen kommentarer: