søndag 23. november 2008

Swim & dive, state, class A, 2008

Saa alt begynte bra, jeg var klar. selvom jeg hadde vaert syk hele uken. men jeg visste at jeg kunne gjore det bra uansett. Jeg fikk endelig sheave :D:D:D:D haha. legger, laar, matte tilogmed ta armene, men jeg satte en strek naar de ville ta ryggen min ogsaa. Jeg folte meg utrolig bra naar vi hadde warmups selvom jeg hadde paa meg stromebukser over legger og armer saann at den gode folelsen ikke ville bli odelagt. Vi begynte med 200 medley realy. Alle gikk opp et halvt sekund saa det var ikke saa veldig bra. vi kom til finalen da, moro. Saa var det tid for min 100 fly. jeg fikk det samme som paa sections, men hadde ikke sjangs paa finale for det er en del crazy swimmers from privite schools here!!!! Saa alt var klart for 100 rygg. jeg var klar. Jeg slaar inn og ser opp pa tavlen. Ved siden av navnet mitt er en lang strek. jeg snur hodet rundt og ide jeg snur kommer jeg near plata med hodet mitt. tiden kommer opp. 2 sekunder senere enn jeg fakitisk slo inn. jeg hadde paa en eller eannen mate klart aa slaa inn paa utsiden av platetn. her gar den bare opp til vannoverflaten. jeg saa opp og to dommere stod over meg og saa alt sammen, de forklarte meg hva som hadde skjedd. jeg brast ut i graat. det var en utrolig grusom folelse; jeg hadde svomt mer enn fort nok for finalen, men pga de ikke ville bruke back-up tidne min siden jeg hadde kommet near platen med hode senere var det min "offisiell tid"... Alt jeg hadde jobbet for, hele sesongen. ALT brast. finalen var maalet mitt. Treneren min kranglet leenge med dommerene men de nektet aa gi meg min ordentlige tid. selvm de selv saa alt med siden egen oyne.... Saa da var det bare aa prove aa ta seg sammen for 400freestyle relay. helt hovnet opp, forstatt taarer over alt, hoppet jeg ut i vannet som et anker for vaart relay. jeg heldivis out-touched et annet lag saa vi ble siste lag inn til finalen. Finalene var dagen etter. jeg klarete aa komme der med begge relayene, men ikke mine ovelser. vel, egentlig klarte jeg det, men jeg fikkk ikke svomme. Svommesesongen har vaert helt topp, dette var bare ikke den avsluttningen jeg hadde forestilit meg. hadde vaert greit om jeg hadde svomt seint og ikke kalrt det, men naar jeg vet at jeg fortjente det. aarrh. det er bare saa frustrerende...... men selve turen var kjempe goy. skal legge ut bilder senere. fra Harvest Ball ogsaa, men maa gaa naa, har 3 skoledager jeg maa "make-up". aarh. boooring. miss you all!
State gjengen :)

French braid :)
Covered up in nylons. haha

gettin' ready for the 200 medley relay
me, 100 fly. (I'm the closest one)
gettin' ready for 400 freestyle relay

Ingen kommentarer: