søndag 16. november 2008

Section 7A swim & dive 2008


Yeah. Micheal Phelps

<3

400 freestyle relay

100 b. fly

Torsdag hadde vi section prelims; hvor du maatte kvalifisere deg for finals paa lordag. 16 personer kvalifirer seg i hver ovelse. 1-8 gaar til finaleheatet mens 9-16 var et slags finale heat. men hvis du forst kvbalifiserte deg i det forste heatet kunne du ikke gaa ned til 9 plass. Saa alt jeg trengte aa gjore var aa kvalifisere meg som topp8. For 1 og 2 eller en kvalifikasjon tid saa jeg kunne gaa til state. Saa vi alle kvalifiserte oss hvor vi trengte og sparte litt paa energien. Fredag var bare en vanlig dag. Husker ikke om jeg har forklart dette for, men hver person kan bare stille i 4 ovelser, og bare 2 av de kan vaere stafetter, mine ovelser er;

  • 200 medley realy (rygg etappen)
  • 100 B. fly
  • 100 Rygg
  • 400 freestyle relay (anchor-siste etappe)
Lorsdag kom og alle var helt i hundre. Vi dro ut til Hibbing i 12 tiden og lot alt starte.
Vi begynte med 200 medley realy. Vi vant ! saa vaart lag gaar til state. vi var .12 fra skolerekorden :s ARRHG. oh well.
Etter en pause for meg var alt klart for 100 b.fly jeg dropper 1 sekund fra torsdag og vant.
Liten stund etter det kom 100 rygg. jeg var helt i hundre. Gledet meg og gruet meg. Jeg droppet 1 sekund, vant og tok SKOLEREKORDEN :D jippi. det var helt herlig. Helt til slutt var det 400 freestyle relay. Vi har et utrolig sterkt team saa vi visste vi kunne vinne. Hvis vi vant denne stafetten vant vare Greyhounds hele Sections !!! noe som ikke har skjedd paa 5 aar eller noe. (de var i en annen section for) Saa vi vant, overleget i den siste staffetten,.
OG VI BLE SECTION CHAMPIONS!!!!!!!
Saa neste uke skal jeg konkurrere mot de alle beste i staten. jeg gleder meg saa utrolig mye. jeg har hatt "taper" (noe som ligner paa nedkjoring) for state hele tiden, saa jeg visste jeg kom med, selvom alt kunne jo ha skjedd. men treneren min var helt sikker. Og det kunne egentlig ikke gaatt mye bedre for meg! :) Saa jeg har visst sjangse paa finale paa rygg og muligens fly. Vi faar se. jeg gleder meg hvertfall skikkelig. og jeg og ei anne var de eneste jeg ikke fikk skeave for dette stevnet. Vi skal skeave for state. gleder meg saaaaaaaa. Har ikke faatt lov til aa skeave siden august... :/ saaa man kan si at mine legger en haarete, heheh. Folesen jeg kommer til aa faa vil bli helt fantastisk !!! :D yay.

dette er naar vi forbrete oss for sections. hun viste oss noen klipp fra OL.

etter vi spiste paa valientini's paa vei til sections

Kim, Natalie og me g

Alyssa, Emily, Emily, Jessie, Hailee og meg

Cheers.

3 kommentarer:

Rebecka sa...

what did I tell you! I knew you were gonna break the school record! Congratz :D

Anonym sa...

Jeg visste det(: så flink du er.
Grattis.
Savner deg kjære<3
Hilde

Gunhild sa...

Omg. sykt bra Malin.. du er bare best i svømming<3
savner deg<3