mandag 25. august 2008

:O

Ja, det maatte jo skje. Etter en moro shoppingtur der jeg fikk kjopt med 3 dongri bukser og ett par sko til under 300kr, ble bankkortet mitt avmagnetisert :( Pga en teit kassa dame dro det over en ting de har paa disker som fjerner alarmene, og dessverre avmagnetioserer kort. Ja, dette var jo flott. Neste helg skal vi paa Mall of America i Minneapolis og The state Fare. Saa, jaaaaaa. det blir goy naar det ikke har penger. Meen, Brenda og jeg skal ned til en amerikansk bank idag aa se om jeg kan faa et amerikansk bankkort, selvom ett nytt er paa vei :) Jeg har det egentlig ikke saa ille, for brenda har sagt at de skal ordne alt for meg helt til jeg faar kortet mitt. Det er bare UTROLIG irriterende at det maatte skje. Men det gaar nok bra.

Imorgen er det mitt andre Swim meet. Det er mot de to andre skolene her i Duluth. Vi kommer vbisst nok til aa mose dem, saa det blir jo moro. Jeg bare digger spiriten til laget. Cheersene, de har saa sykt mange kule sanger, og ALLE er med aa heier paa ALLE. Vi har "Quote of the day" hver gang vi trener, vi har hatt hatt en skikkelig goy mote med en motavasjon taler som hadde mange leker med oss, og forklarte hvor viktig det er aa aldri gi opp. De setter stort fokus paa den mentale ogsaa og det liker jeg. Jeg er blitt saa glad i dette svommelaget. :)

Igaar var meg, Hillerie og Natalie paa the movie in the park. Det var kjempe kos. De har saatt opp en stor skjerm mitt i en park (Leif eriksen parken, han er btw en norsk viking, Kult) Der alle som vil, kan ta med seg sitt blanket eller stol og komme aa se en film. Vi saa Back to the future.

En morsom ting til er at abselutt ALLE har ett mellom navn. De fikk helt skjokk naar jeg saa at jeg bare heter Malin.
Selvom de bruker det aldri, bare foreldre som sier det av og til hvis noen er sinte, eller skal ha litt ekstra kontakt. pluss at det staar paa ID-kort osv. Morsomt.

"What is yor whole name?"
"Malin Frestad"
"I know, but your whole name?"
"Malin Frestad"
"Yes, but what is your middle name?"
"I don't have one"
"HUH?"
"what? Not everybody has a middle name?"
"Here they do.."

En morsom ting til er at jeg skal ta Grand pictuers neste uke. Alle seniors tar Grand pics hos en fotograf, de skal vaere litt ordentlige. hehe. Mens de andre ble fotografert paa skolen naar vi hadde jump start.(en dag du levere inn alle mulige papirer) Samme dag skal vi ogsaa ta bilde med svommelaget, seniorene paa svommelaget. det blir goy. De tar bilder av alt. hehe. :) bra for meg, da faar jeg jo masse aa see paa i aarboka naar jeg kommer hjem. Skolen begynner 4 septenber, saa er bare litt over 1 uker til :O jaja. Det skal bli litt moro ogsaa. Jeg har faatt meg en locker partner, Jill, fra svommelaget. Hun lagde en plakat til meg, vet ikke om jeg sa det, men skal legge inn et bilde av den senere. Det skal visst nok vaere 14 utvekslingsstudener her. men jeg er den eneste fra aspect. Har hort rykter om en kjekk svenske :D hehe

OG enda men morsom ting er at The Maddens har bestemt at til Spring Break skal vi enten dra til California og Nevanda eller Georgia og Florida. JIPPI. Gleder meg allerede.

OG ja. det begynner aa blir kaldt her. naa er det rundt 12-15 grader :O

4 kommentarer:

Ida sa...

For å si det sånn det BØR være Georigia og California!<3
Savner deg bigtime

Ida sa...

Florida*

Malin sa...

jaa, de snakket faktiskm om at jeg kunne mott deg eller noe. for de har en tante i atlanta ! det hadde vaert helt topp ! :D men vet ikke helt enda. savner deg ogsaa vennen <3

Gunhild sa...

Malin du har det helt supert<3 stå på søta, så blir du den beste på svømmelaget, og jeg tror du kaprer han kjekke svensken også<3