søndag 14. september 2008

My first week at East Senior High.










Javel. da var den overstaatt. Min forste uke. det var tofft. altsaa selve skoledagen gaar greit, og jeg faar med meg det meste. Leksene som er problmet, i oig med jeg ikke kommer hjem fra skolen for i 7tiden paa kvelden er det ikke mye tid. Jeg har allerede hatt min forste calculus test.... ja, tror ikke jeg skal nevne mer om den.,,... la meg si det saann, tror ikke det blir mer calculus paa meg :D Ellers har vi hatt 2 swim meets denne uka, og begge gikk ganske greit :) fortsatt litt vanskelig aa si hvordan jeg gjor det med tanke paa tid. Vi har faatt our swim suit! svart, rode striper med en lite pot i midten, badehettene er kjempe gule, med etternavnet paa, samme med genseren og buksa. digger det. Jeg har fortsatt ikke nett paa min egen pc, og i og med at jeg nesten ikke har noen ting tid til overs faar jeg ikke skrevet her saa ofte. bedrer seg nok etter svommesesongen slutter i november. Jeg har tatt mine grad pics, mine swim pics osv. de tar bilder av alt. Jeg var tilogmed i avisen her om dagen. ganske kult. hehe. Jeg har ett innlegg som bare venter paa aa bli lagt ut paa min pc om mall of america, the state fair osv. Alle er kjempe hyggelige her. har faat masse venner. mange paa swim teamet, men ogsaa endel andre utvekslingsstudenter. er skikkelig godt aa snakke med de ogsaa. Var paa kino med de idag faktisk. kjempe koselig. igaar var jeg paa en av vaare spagetti dinner's. (spagetti er sunt,og for hvert meet har vi en sketti dinner. kjemep kos. og MYE GOD MAT !!! SPAGETTI:D)

Jeg skal prove aa skrive mer senere, men naa er jeg saa trott at det bare blir bilder istedenfor :)

Ingen kommentarer: