søndag 3. august 2008

Goodbye, Au revoir, Farvel.

Så sitter jeg her. Jeg reiser til oslo om 2 dager. Vet ikke helt hva jeg skal si eller gjøre. Det går egentlig ikke opp for meg. Har tatt farvel med de fleste av min kjære, så godt det lar seg gjøre. De fleste blir det mer sånn "snakkes" eller "ser deg senere". Jeg klarer ikke skjønne at jeg skal reise fra dem, mine søte små. Jeg klarer ikke forklare helt hvordan jeg føler meg. Det er helt rart. Kommer ikke til å forstå at det skjer før jeg ankommer disse statene. Jeg føler egentlig alt;
jeg er spent, nervøs, glad, trist, sikker, usikker.

Men jeg gleder meg veldig til New York. Jeg skal nemlig tilbringe 4 dager på forbredelses camp der, før jeg ankommer The Maddens. Det blir topp!

Dette skal vi gjøre:

Dag 1
Vi ankommer New York, og drar med busser til hotellet. Etter insjekking blir det holdt en mini-orientering med påfølgende middag. Mulighet for å bruke hotellets svømmebasseng. Lite kjøpe senter i nærheten med muligheter for shopping.

Dag 2
Southern Manhatten; vi besøker bl.a Statue of Liberty, Ellis Island, Ground Zero, Wall Street, China town and Little Italy. Etter en opplevelsesrik dag avslutter vi med en middag på Hard Rock Café!

Dag 3
En kort orientering etter frokost, før vi setter kursen mot New York City. Denne dagen besøker vi bl.a Empire State Building, Rockefeller Center, 5th Avenue, Central Park, Grand Central Station, Madison Square Garden. Før vi reiser tilbake til hotellet blir det middag på Times Square.
Dag 4
Vi avslutter forbredelseskurset med frokost før vi reiser ut til flyplassene for avreise til sine respektive stater og vertsfamilie.

Dette blir fantastisk. Jeg gleder meg skikkelig.
Men mest av alt gleder jeg meg til å møte The Maddens, begynner på East High Swim Team som en Grey Hound, og alt som hører til... :)

5 kommentarer:

Ingse sa...

GOD TUR, gullet! <3

Anonym sa...

lYKKE T, BLI NOK ET KNALL ÅR I AMERIKA . dU MÅ KOSA DEG EIN MASSE.


HILSEN
SUSKENBARNET DITT

ANITA

Monica sa...

Lykke til!<3 Utrolig glad i deg:)

Anonym sa...

God tur!
Håper du får kjempe fint :) <3

Anonym sa...

Hei der Malin:) Dettan e Anne-Lene!
Goe reisa "over there"...Hb du fær et heilt topp år dr bårte! Lykke t! Mi tenke på dæg her heima! KLEM