torsdag 12. juni 2008

Letter from the Maddens.

Igår kveld var den ingen som hadde hentet posten. Det pleier alltid å være meg, men siden jeg hadde fri fra skolen og bare surret rundt glemte jeg det. Da pappa hentet meg etter jeg hadde vært på kino, Sex and the city som forresten var dødsbra!, kjørte vi innom for å hente posten.

I det jeg drar bunken ut av postkassa ser jeg er brunt brev, og tenker " Åj, det så kult ut. sikkert ikke til meg, eller kanskje lånekassa?" Jeg ser mitt navn på og et smil brer seg om munnen. Tenker ikke noe mer over det og setter meg i bilen. I det jeg skal til å åpne det ser jeg på frimerkene som det står USA på. Jeg ser videre og ser The Maddens + hele adressen skrevet ihjørnet. Jeg skriker ut til pappa, som egentlig ikke skjønner noen ting enda at jeg har fått brev fra USA. River konfelutten opp og blir møtt med et flott kort som det står "Did you make a wish? We did." og bilde av en kake; de hadde husket bursdagen min ! Jeg ble så utrolig glad, og brevet var så koselig.

"Malin, knowing that we share the same sun, moon and stars makes the world seem so much smaller and friends not quite so fra away. We look forward to meeting you Aug. 9th. Happy "17" birthday. Your hostfamily Gary, Brenda + girls."

Tror brev er noe av de gøyeste jeg vet, for da vet man at personene har brukt tid på deg. Jeg får jo aldri brev lengre! De jeg får er sånn: telefonregninger, tannlege timer, eller andre regninger.. Hva er gøy med det kanskje? nei akkurat.

"Our wish for you is that you always have reasons to smile, favorite memories to look back on, and the very best times ahead of you"

Fantastisk. Jeg er i skikkelig ekstase nå. Idag gleder jeg meg utrolig mye ! Har gruet meg veldig i det siste, men nå ble jeg bare så glad. Jeg gleder meg så til å møte disse menneskene. Føler de er helt fantastiske. Kunne rett og slett ikke blitt mer fornøyd tror jeg.

"Wish it, dream it, do it"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå så gøy kjære deg<3
De virker jo bare utrolig koselige, tror vi har vært veldig heldige begge to :D Gleder meg nå!
-IdaW-

Dijana B sa...

Åååååh! :)