mandag 2. juni 2008

Tanker

Jeg har bestemt meg for å lage en liste. ikke bare for dere, men også for meg selv. hvis jeg noen gang skulle lure på hvorfor jeg gjør dette.

Hva jeg ser frem til :

  • Bli kjent med familien min
  • - og spesielt min eldste søster, Natalie :)
  • Lære meg å snakke engelsk flytende
  • Dagen jeg begynner å drømme på engelsk
  • Få amerikanske venner
  • The School Spirit
  • The East High Swim Team
  • Mitt første swim meet som en greyhound (skolens maskot)
  • Homecoming
  • Prom
  • Graduation, som by the way er på min 18års dag !
  • Hawaii turen med Ida, Monica, Gunhild, Dijana, Linda og mange andre studenter.
  • En (altfor?) hvit jul.
  • De dagene skolen blir stengt pga snøstorm
  • Camping og andre moro ting med familien
  • Alt som er billigere enn hjemme
  • Eleele og Miley (Familiens hunder)
  • Ta et foto kurs
  • New York turen
  • Dating ?

Jeg må vel også ha en liten liste over det negative..

Hva jeg gruer meg til:

  • Reise ifra familien min
  • Reise fra alle vennene mine
  • og absolutt alt som har med "hade" å gjøre..
  • Gå glipp av all moro i Norge i et helt år
  • Hjemlengsel
  • Snakke engelsk de første ukene
  • Første skole dagene ( men gleder meg litt og)
  • All den feite maten :P haha
  • De første samtalene rundt middagsbordet (men det blir jo koselig også da)

Som dere ser er det en del mer posetivt enn negativt, selvom det er to punkter på negativ-listen som klart skiller seg ut...

Dagen flyr forbi meg før jeg får en sjangse til å blunke. Nå er det bare 2 månder og 4 dager til jeg setter føttene mine på Amerikans jord for første gang. Jeg merker at sommerfulgene blir kraftigere og kraftigere for hver dag som går. Men jeg blir også mer og mer spent. Nysgjerrigheten på hvordan alt vil være besøker meg veldig ofte. Familien, vennenene, svømmingen, skolen, alt sammen. Hele pakka rett og slett. Spørsmålene surrer inni meg hele tiden. Gleder meg til å finne svar :D

Når det gjelder koffertene har jeg enda ikke kommet opp med en løsning.. Tenker fortsatt på det. Jeg får bare håpe svaret blir åpenlyst for meg snart ! Hvis noen har forslag, gi med beskjed? OkEI! hehe.

1 kommentar:

Ingvil sa...

Jeg gleder meg ikke til du reiser, men jeg gleder meg til å høre masse gøy fra USA! :D
Gratulerer med dagen forresten<3
Fin blogg du har fått:)