mandag 14. juli 2008

3 weeks left.

Ja, det er sant. Nei, jeg tuller ikke. Helt sant. For å være helt nøyaktig da så kan vi si 3 uker og 2 dager. Hvis det plager deg veldig altså.

Jeg har da kommet hjem fra min 3 ukers lange treningsleir i Alicante, + en uke i Hamar på NM. Det var veldig tungt, men gøy da. NM begynte ok, men så gikk det bedre utover. Jeg gjorde det faktisk ganske bra på 200 rygg. Fikk senior finale, så det var veldig gøy. :)

Hadde en dagstur til Oslo med pappa idag. For å skaffe meg dette fantastiske visumet. Stress. Vente såå lenge for en ca. 2 minutters prat der de omtrent bare spurte meg spørsmål om pappa. (som er amerikans statsborger) Fikk tilogmed et spørsmål om hvordan det var å være eneste jenta i familien. haha. Morsom dame. Men pappa og meg hadde en koselig tur. Vi stod opp kl. 04.50, for å å legge ut på denne fantastiske turen kl.05.02. Jeg sov mesteparten av turen, mens stakkars pappa måtte holde seg våken, i og med at han faktisk kjørte. Vi ankom Oslo kl. 08.47, og siden intervjuet mitt var kl.10.30 hadde vi rimelig god tid. Vi tok derfor en tur innom Speak og fikk rettet noen av papirene jeg hadde skrevet litt feil. Flaks. Etter intervjuet gikk meg og pappa på en resturant og spiste. Jeg fikk en utrolig god spagetti og kylling rett. Etter dette tok vi turen på Pascal og spiste (mye) dessert. NAM. Veldig koslig tur, selvom jeg var ganske trøtt.

Mitt hodet akkurat nå:

Jeg gruer meg, jeg gleder meg, jeg gruer meg, jeg gleder meg, jeg gruer meg, jeg gleder meg, jeg gruer meg, jeg gleder meg, jeg gleder meg, jeg gruer meg, jeg gleder meg, jeg gleder meg.

1 kommentar:

Anonym sa...

jeg gleder meg! :D 2 weeks left