lørdag 18. april 2009

Spring is finally (almost) here. FOR REAL.

Enedlig. etter alle disse snostormene(jeg kan veare for tidlig :( men jeg tar sjangse. noe saa det er en sjangse for en snostorm paa sondag...) vaaren er her!! for real. det var helt sykt. jeg gikk rundt i t-shorte og tights hele dagen. SWEET. Jeg hadde en herlig fredag;
Forst og fremst hadde vi early release sombetyr at alle klassene er halvvest og vi slutter 1.19 istedenfor 3.20. gjor aldri noe som helt i timene heller, fordi vi har bare 20-30 minutter i hver klasse. Rett etter skolen klarte Jon aa overbevise meg om aa komme til en filming for Green Club, selvom jeg aldri har veart paa noen av motene deres. haha. han mente at alle var en del av green club helt til de nektet for at de var. hahah. den mest uorganiserte klubben paa skolen. men den er sweet, pga folkene. Saa vi mottes utenfor skolen og gikk sammen til en elv rett ved skolen. Cam filmet mesn vi alle "latet som" vi plukket ting ut av elva og skjekket vann kvaliteten. hahah. moro. jeg maa jo nesten begynne aa komme paa disse motene naa som jeg er med i filmen. haha.

Etter dette begynte jeg aa gaa hjem. Det var saa utrolig deilig vear ute. var rundt 20 grader. kan ikke huske sist det var over 10-15. :D yay. men jeg hadde bare gaatt opp den forste bakken naar en bil tuta noe hilma,. haha. jeg turte ikke snu meg forst tilfelle det ikke var meg :P haha. Men det var Pat,Bjorn,Jon,Paul og en annen gutt jeg ikke aner hvem var. De skulle kjore meg hjem. men i og med at bilen allerede var full, skviste de meg inn oppa fanget til Bjorn i forsetet. haha. Etter dette ville de ha meg med paa rockclilming. Sweet. jeg hadde gledet meg hele vinteren nesten til det skulle bli fint nok ute til aa klarte paa fjellene her. Jeg har ikke klatresko enda, men driver aa leiter. Men ejg fikk laane noen av Jon som var 2,5storrelse or store;p klatresko skal vear skikkelig trange, saa det gjorde det ikke bedre;p hehe. jaja, bedre enn ingentign sier naa jeg. Saa etter det hadde sluppet av han gutten som jeg ikke aner hvem var dro vi til jon's hus for aa hente tingene hans. Baade Jon og Pat har egne pads, saa inegn skader seg :) haha. Vi dro opp til Enger tower og til en plass der hvos det er noen brae rocks. De er selvfolgelig utrolig gode, men jeg klarte de fleste rutene de gjore :D Vi hadde ett uhell, og selfolgelig var det meg ;p hhaa. men det var ikke noe skummelt. Jeg mista fotfestet mitt, saa jeg falt. men alle 4 spotta for meg saa kune ikke gaa galt. hehe. jon tok meg imot, og de andre passa paa alle steinene rundt omkrgin. eneste var at paa veijne jeg falt ned saa smalt jeg sida mi inni en stein saa jeg fikk ett skikkelig skrap/blamerke/saar. jeg er helt oppskarpa, men det er jo en del av det :D haha. skal legge ut bilder av det senere :D

Etter dette slapp de meg av i canal park fordi jeg ahdde lovet aa klarte inne med Cam fordi han abselut maatte fiske naar vi andre klatret. Jeg klarte nestten inegnting der, fordi jeg var saa sliten. han ogsaa. men da vi var ferdige innsaa vi at hna hadde parkert bilen sin oppe ved mount royal og syklet ned til canal park. jeg hadde ike sykkel. saa vi maatte gaa fra byen helt opp dit, som er omtrent aa gaa ra byen til haanes. eller noe saant. haha. det var skikkelig koselig da, veldig deilig ute fortsatt. Jeg hadde bare shorts og tshorte paa meg og vi gikk ute fra 8-10 og jeg var ike kald i det hele tatt :D sweet!! Jeg skulle egentlig gaa til en bonfire med Pat men siden vi maatte gaa hjem tok det saa lang tid, og jeg ante ike hvor det var saa matte droppe det. saa saatt bare aa snaka med cam til rundt 12.

Haaper bare at vaert holder seg naa. selvom jeg egentlig vet det er meninga det skal bli kaldere i noen dager naa.

DEt er mindre enn 3 mander til jeg kommer hjem. 2,5 eller noe, helt sykt. savner dere folkens. skal bli deilig aa se dere igjen <3

Ingen kommentarer: