fredag 24. april 2009

: )

Jeg gleder meg saa utrolig mye til prom naa. Idag spurte Pat meg til prom. det var utrolig skjont. han lagde en tegning, og blekksprutens tentakkler og noen bobler formet "prom?" :) Yay. På den andre siden var en en hval. hehe. var saa utrolig skjont. gleder meg skikkelig mye!!
Foles mye bedre at jeg faktisk allerede har en kjole naa som jeg har noen aa gaa med, haha. prom er 9mai saa fortsatt2 uker til, gleder meg skikkelig. :)





Hadde den vearste dagen paa lenge igaar. Tirsdag hadde jeg et track meet, vi kom hjem rundt 12 og jeg var i sengs rundt1.. Selvfolgelig hadde omtrent alle learerne mine bestemnt seg for aa ha en prove onsdag.. jeg hadde 4 prover + en matte innlevinring(som jeg har hver dag, men siden jeg var borte i timen tirsdag maatte jeg finne ut av alt helt selv kl halv 1...) For aa si det sann, onsdag var helt grusom. jeg var helt stressa. 4 tester... Hadde ikke faatt lest noe searlig til noen av dem.. :s great. dette er siste uka av the 5th grading period, saa det kan odelegge alt:P jaja., det betyr faktisk ikke noen ting. haha. jeg liker det bare ikke saa veldig.

Jaja. Folkens det er bare 2 mander 1 uke og 2 dager til jeg setter fottene paa norsk jord. er saa utrolig rart aa tenke paa. jeg gleder meg utrolig mye til aa se dere alle igjen, 9 juli! :)

Ingen kommentarer: