søndag 5. april 2009

Earth hour.

Var meninga at jeg skulle skrive om dette forrige uke, men det skjedde saa mye at jeg fikk ikke tid til det.

Fredag forrige uke rett etter skolen dro Cam og meg til Amazing Grace og spiste. Etterpaa dro vi til det forste track stevnet. Jeg var ikke i det, men vi skulle bare se paa det. Vi var der for en liten stund og saa paa mange av vaare vennene lope osv. Etter det gikk vi ned til Canal Park og klatret. Naar vi var ferdige dro vi over for aa hente Fred fra stevnet for hun skulle sove hos meg. Han ble med inn til meg og lagde macaroni and cheese. (pga han ikke klarte aa se pa meg gjore det, var visst nok ikke bra nok. haha) Vi skulle se en film, men jeg fikk ikke tven til aa fungere, men vi satt bare rundt omkring for en stund., hehe.

Lordag lagde Fred og meg brownie-cookie-bars. AMAZING!!! Gus kom aa hentet Fred for en stund, saa jeg gjorde noen lekser. Cam kom aa hentet meg rundt 4, og vi dro over til Kenwood, for han var sulten. Vi satt en halvtime i bilen hans for aa finne ut av hva han ville ha. haha. da han endelig fant ut av det, gikk vi opp til mount royal og han kjopte noe ris. Vi dro opp til Gutherie's hus hvor Sarah allerede var. Fred og Gus kom litt senere. Cam prove aa lage ris, men hadde aldri gjort det uten en riskoker, ville ikke sporre meg og hjelp saa det ble mer en ris-suppe issh,. haha. Vi startet aa see Fear and loathing in las vegas, som omtrent bare var to men that was gettin' high all the time. hah. meeen hoydepunktet var EARTH HOUR!!!! Sa det var meninga at alle paa hele jorda skulle skur av lys og tven for en time, for aa spare var moder jord fra litt co2. Saa vi skrudde av alle lys, og surra rundt i en time. haaha. Det er utrolig hvor mye moro man kan ha i morket. du aner ikke hvem som er hvem, og der er jo ganske moro, nar gus tror at gutherie var frederique. hhahahaha. aah. det var flott. vi brukte tiden pa aa ta pull-ups og ikke vit ehvem som var hvem. Gutherie trodde jeg var sarah ogsaa, men ahn saa det akkurat tidsnok. hahahha. MEEN, mitt inni dette saa vi en haug av sirener!! 8 politibiler og brannbiler kjorte forbi huset. vi stormet ut for aa se hva dette var og et hus var i fyr og flammmer!!! bare littegranne nedfor huset hans. :s det var utrolig skummelt. vi stod og saa paa lenge, brannfolkene raste neste hele den ene veggen, 2 katter dode :( men heldigvbis ingen mennesker.!!

Spring break har begynt :D fredag hadde jeg mitt aller forste track meet!
jeg vet enda ikke helt hvordan det gikk, pga de ikke slo opp resultatene for vi maatte gaa. men faar vite det imorgen :) det var litt moro, folte meg veldig liten til tider, ohhh, dere skulle sett noen av de jentene, BEASTS. haha. jaja. det var moro. Lordag dro Sarah og jeg ned for aa klarte, etterpaa dro vi og saa Watchmen, bra film men vet ikke om jeg skjonte slutten, utrolig LANG, 3 timer :s men verdt aa se!! Etterpaa dro vi til Amazing Grace ogsaa til hennes hus og bare slappet av :)

Jeg har kjopt en prom dress :D ops, kjole. haha. jippi. naa mangler jeg bare en date. haha. men de begynner aa sporre naar vi kommer tilbake fra sring break, folk har allerede begynt, saa faar jeg bare vente :)

Ingen kommentarer: