lørdag 25. oktober 2008

litt av hvert.

Gleder meg skikkelig til Halloween naa. Natalie og jeg skal ha et Halloween party :D det kommer til aa bli skikkelig goy. Idag skal Michelle og jeg paa en cafe, etterpaa skal vi dra ut en eller annen plass aa ta bilder for foto klassen vaar. Etterpaa skal Jill og jeg dra paa den siste Amerikanske fotball kampen for i aar. Det er den andre "black-out" kampen, saa alle skal kle seg i svart. Etterpaa skal vi dra over til Jill sitt hus og lage cupcakes :D jippi. Gleder meg skikkelig. Det er skikkelig mange av min skole sitt varsity (forste lang/ A-lag) som kommer til State! Det er skikkelig goy, Fotball laget er allerede i state og har vunnet den forste kampen i sin state turnament. Amerikansk fotball kommer mest sannsynlig til aa gaa til state, de er ubeseiret i aar, vollyball kommer mest sannsynlig. guttenes cross country skal til state, svomming kommer menst sannsynlig til state.+++ Vi er en AWESOME skole :D hehe. dette er jo ogsaa bare fall-sports, vi er visst nok veldig gode i hockey, skiing baade cross country og down hill. Saa det blir moro! Hadde ett swim meet igaar. Det gikk helt ok. Vi begynner Taper paa mandag, det er en slags nedkjoring. Saa vi har hatt hardtrening non-stop for over 2 uker. Saa, jeg er klar for litt rolig trening naa :) Neste stevne er om 3 uker. det er sections, jeg ma vinne eller faa andre plass for aa komme til state! jeg er skikkelig spent. gleder meg veldig til taper og saant, det skal bli deilig aa bli sluppet ut tidligere fra trening saa jeg faktisk faar tid til noe som helst :) hehe.
ellers har jeg funnet ut av at jeg faar samme rekasjon naar blandene faller av trerene som med pollen. MORO!! :( menmen. det begynner nok snart aa snoo :O hehe. jaja. jeg har det veldig fint ellers, men savner dere alle sammen !

Ingen kommentarer: