tirsdag 21. oktober 2008

Diverse.

Jeg vil bare si tusen takk for alle brevene! jeg lover aa svare, men det klan ta litt tid, har saa vidt tid til lekser. men de kommer :) ble saa utrolig glad naar jeg fikk de, dere aner ikke. sotinger.

Jeg har det fortsatt utrolig topp. men jeg savner dere alle utrolig mye! Denne helga var vi paa State true team i Minneaplis med svommelaget. fredag dro vi til Mall of America. De har en regel der at etter klokka 4 maa du gaa med en voksen hvis du er under 16 aar. Saa vi gikk rundt aa kikket. Alle blir stoppet utenfor de store buttikkene og en vakt skjekker ID. Vi ble stopper, og jeg ga han mitt norske bankkort som var den eneste ID-en jeg hadde. Han ser paa meg og "what the heck?!!" jeg svarer at det er IDet mitt. og han bare "what the heck!!" jeg sier at det er paa norsk. han ser skikkelig stygt paa meg og sier. "we do not accept international IDs" og jeg svarer at hva skal jeg liksom gjore dsa som er ifra Norge. Nei, jeg skulle ha tatt med meg passet mitt. WHAT THE HECK! sier jeg bare. hvorfor skulle tatt med meg det? saa noen kunne stjele det? tror ikke det! hehe. Saa treneren min matte komme aa hente oss, pga det var ei som fakitisk var under 16 aar der ogsaa. vi fikk ikke engang lov til aa bevege oss 3 meter bort for a sitte paa en benk aa vente. hjelp. snakker om gretten fyr. men paa en annen side, de har hatt veldig mye problemer med gjenger der saa: jeg kan vel kanskej forstaa det. men turen varutrolig goy. selve svomminga gikk ok, etersom jeg ikke sov noen ting. var bare en av de nettene jeg ikke fikk sove.; fett.

Jeg savner dere alle veldig mye! skal bli flikere til aa skrive naar svommesesongen er over.
<3

Ingen kommentarer: