søndag 5. oktober 2008

Homecoming

Saa naa har jeg opplevd det ! selveste Homecoming week. Temaet for vaar homecoming var "Knights of the hound table" Vi hadde dress-up days hver dag. Det hele begynte forrige fredag med the all school decorating party! Hele skolen skulle bli dekket i plakater og dill. KULT. Homecoming king and queen kandinatene ble kungjort. moro.
Vi begynte mandag med "Wizards, Fairies, and Knights, Oh my!" Medieval dress up.Jill, Natalie and me. We are THE 3 queens.
Det var moro. Jeg var en dronning. Hadde krone, kappe og alt. Moro:)

Tirsdag fulgte og det var tid for "Dance the knight away" 80's dance clothes.
Dette var den aller goyeste dress-up dagen. Jeg hadde en av de beste kostymene av alle :D
Som dere ser pa bildene.hehe. Det ene bildet var meg, Valerie and Natalie.Vi hadde et swim meet denne dagen ogsaa. gikk helt ok. Det var ogsaa en kort assembley denne dagen. En liten pump-it-up assembly. Homecoming kings and queens foreldre ble introduced og de sa litt om sine dottre eller sonner. Litt om hvordan de var.

Det var tid for onsdag- "Fit for a king" dress your best. Var rart aa gaa rundt paa skolen i en ballkjole. Jeg laante en av Valerie. Hun ga den faktisk til meg, for den var for liten for ho. kult.
Torsdag kom og det var "infiltrate the opponent's keep." dress like a hunter, maroon and gold.
vi hadde alle Denfield farger ( skolen vi skulle spille mot in the homecoming game.)
Fredag og selveste homecoming kom. "Defend your castle" dress up in east colors. Eller en homecoming shirt hvis du kjopte en, som meg. hehe. Vi hadde en time lang assebely hvor de sa hvem som ble homecoming king and queen. Det var moro. Alle kandidatene ble fulgt av dere kjeaestre, bestevenn eller sosken som saa hvorfor de burde vinne. Etter dette var det en vanlig skoledag. Rett etter skolen var det et taligate party. Gratis mat, og musikk. De knuste en bil, fikk ikke sett det menmen :P hehe. Etter det tror vi til Taco John og spiste. Rett etter dette dro vi til kampen, hvor de hadde en overraskelse og det var skydivers. det var kult. Vi vant den amerikanske fotball kampen, 47-0. det var ganske kult. hehe. derfor vi valgte dem som motstander for denne kampen, vi ville jo vinne homecoming kampen :)Dette er meg og Natalie paa kampen.

Etter dette vare det tid for the homecoming dance. Vanlig jeans og en eller annen topp du ville ha paa deg. Ikke noe saann spesielt kjole greier. det var kjempe moro.


Lordag morgen hadde vi greyhounds invite. Vi hadde vunnet. men tapte pga stupinga :/ litt kjipt at de teller isammen. Selvom vi fikk 2 plass totalt, var det veldig goy. Alle gjorde det kjempe bra. men det var litt falut fordi de trodde vi hadde vunnet, saa vi startet feirng, tok bilder av alle med pokalen, da de fant ut av at de hadde regnet feil, og vi hadde faatt 2.plass :P jaja. vi tapte pga stupinga. menmen. det var et utrolig goy stevne, og vi hadde harde konkurrenter!




Jeg hadde en koselig samtale med Ida for ikke saa lenge siden. Haaper alt vil ordne seg. Jeg hadde en samtale med Gundhild ogsaa, Den var koselig, men temaet var ikke like hyggelig:
jeg virkelig haaper alt vil ordne seg for deg fina !

1 kommentar:

Gunhild sa...

Malin, du var helt super i telefonen<3
savner deg søta<3