onsdag 18. mars 2009

STATE HOCKEY.


Ingen plass i usa er hockey saa crazy. helt seriost. Det er liksom sporten over alle sporter. kremen av kremen. Seniorene her drar ned til mineapolis, leier et hotellrom og bor der med masse venner. siden jeg er saa heldig at jeg har regler kunne jeg ikke gjore det :( men jeg dro ned med vaar "Fanbus" som er mest freshmen, sophemores, og juniors. Noen seniors, men ikke akkuart mange. Jeg fant meg en liten gjeng og vil bestemte oss for aa gaa ned alle dagene, torsdag, fredag og lordag. Fanbussen gaar bare hvis de vinner, saa vi ville ikke gaa ned hvis de tapte forste kamp. Vi hadde en "white out". liker bedre naar vi har "black outs" lettere aa kle seg skikkelig i det rette antrekket. haha. :)
Brooke, Alena, meg, Fred, Acadia, Laura and Jill in the front. hah.
on the bus, Yahya and Jill :)
Acadia, Fred and I

Vi tapte, forste kamp. dessveree til en "underdog". vaart lag er ett av de beste. faktisk. men saann gaar det naar omtrent hele laget gaar ut paa "party" natta for deres vikitgste kamp i hele sesongen. seriost. noen folk altsaa ;p men stemninga, folelesen. UBESKRIVELIG. 20.000 mennesker tok turen ned for aa se paa! helt sykt.


Dette er ifra slutten, steminga var mye bedre i begynnelsen, folk var ganske trotte og irriterte fordi vi jobbet saa utrolig hardt, men fikk ikke noe ut av det.. jaja.

Vi kom tilbake til Duluth rudt halv 2 pa natta. skole dagen etter? haha. vel. Fred sov hos meg. Vi gikk ut og saatt i vaar hot tub for en liten stund rundt halv 3. men da ble det for skummelt saa vi gikk in aa laa oss rundt 3. haha. vi "slept in" dagen etter og gikk paa skolen rundt 12. Skolen var helt "shut down" i disse dagene, halve skolen +++ var borte og flere ville vaert hvis de hadde gaatt videre. Men det vaar utrolig goy :)

Fredagen var jeg aa klatret igjen, men Fred, Gus og Jack. Pat og Jon dro for vi kom og Cam var fortsatt nede i Minneapolis. Det var moro. Vi gikk over til meg etterpaa og saa en film i hot tub'en. digg.

Lordag gikk Sarah og jeg og klatert igjen :D hehe. etterpaa gikk vi til Amazing Grace for aa spise pie, i og med at det var PI DAY. (tallet 3,14..ovs) vi fant ikke noen saa vi spiste "pie" haha. Etter det dro vi bare over til hennes hus og pratet til 2 tiden :) kjempe koselig.

Sondag kom og jeg dro over til Saramas. Vi malte rommet hennes, ikke male saann som dere tenker men faktisk malte ting paa veggen hennes. jeg malte en skilpadde og en mann og en dame. dama ble saa utrolig stygg at jeg malte et kryss oover den og skrev "no uglies allowed" haha. Vi spiste Girls scout cookies som btw er helt SINSYKT GODE!!!! ikke rart de alltid er i tegnfilmer og saant. er ubeskielvelig. vi spiste en hel pakke ;p haha.

Ingen kommentarer: