lørdag 20. juni 2009

Grandma's half marathon!!!

Så, jeg løp i et halvt marathon!!!!!!!!!!!!! helt sant :D bestemte meg 1 uke før så fikk ikke akkurat trent så veldig for det. haha. Det er 13.1 miles eller 21.0779 km!!!. hahah.

vi måtte vakne rundt 4.20 på morgenen for aa ta en buss rundt 4 fra UMD ut til ingenmannsland hvor vi løp fra! vi begynte 6-30. og selvfølgelig var dette den varmeste dagen vi har hatt i år!! med 30 grader!!! OMG. trodde jeg skulle dø av heteslag. ei venninen jeg løp med fikk heteslag og ble kjørt vekk i en ambulanse :( ikke gøy. vi hadde bare 2 miles igjen naar det skjedde,

vi lagde singletter. Rebecka hadde en sverige, vi fant henne ikke i starten så hun var lengre bak og fred var saa varm at hun tok dne av, og Acadia fant en singlett som "puster" og fant ut av at det var bedre e:P


jeg legger ut noen bilder fra det: dette er etter 8-9 miles!





får mere bilder senere, men dette var de valerie tok så jeg har de nå. legger ut mer senere!!

borsett ifra 2 blå/lilla negler og at jeg er helt utrolig sliten saa går det greit :D

er så stolt av megselv!!! 2:11:54

Ingen kommentarer: