tirsdag 13. mai 2008

Sommerfugler.

Det er med blandene følelser jeg ser på at datoen nærmer seg. Det har aldri føltes så nærme. Jeg bestemte meg for dette da jeg begynte i 10.klasse og det er snart 2 år siden. Nå er det ca. 3 måneder til jeg pakker kofferten og forlater dette lille landet. Jeg har hatt lyst til dette så utrolig lenge, men jeg merker at det blir ikke lett å reise ifra mine kjære her hjemme! <3

Jeg er plassert hos familien Madden i Duluth, Minnesota. Familien Består av Gary og Brenda som skal være foreldrene mine for året. Natalie (17) Valerie (14) og Hillarie (11) blir vertsøstrene mine, og for meg som aldri har hatt noen søstre, så dette blir spennende. De har også to hunder (Eleele og Miley) og en gullfisk da, hehe. Familien har foreløpig tatt meg imot på en fantastisk måte, og jeg ser virkelig frem til å møte dem i august.

På East High School skal jeg tilbringe året mitt.
Fra kl. 09.00- 15.20 går hverdagen min fremover, etterfulgt av trening med skolens svømmelag fra kl. 16.00-18-00. Tenker også å ta et fotokurs, ettersom jeg elsker å ta bilder. Ellers må jeg jo som alle andre amerikanske studenter ta engelsk og amerikans historie. Og ettersom fagutvalget på skolen er utrolig stort, får jeg nok ikke noen problemer med å fylle tiden.

JEG GLEDER MEG!
men skal ikke si at jeg ikke gruer meg, for det gjør jeg.

1 kommentar:

Ida sa...

Det blir nok veldig bra Malindear<3